کد خبر: ۹۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۴
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات دستگیری دو متهم به ۵ فقره قتل را تشریح کرد.

جزییات دستگیری متهمان به ۵ فقره قتل در استان‌های خوزستان و تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : «سرهنگ مرتضی نثاری» معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.

وی ادامه داد: دو برادر متهم به قتل سه نفر را در مدت زمان ۴ ماه در شهر دزفول در استان خوزستان به قتل می‌رسانند و به تبع آن متهمان به تهران آمده و دو نفر را نیز در محله نظام آباد در تهران به قتل می‌رسانند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد بعد از ارتکاب قتل در تهران مجددا به خوزستان سفر می‌کنند و در آنجا به علت اختلافات قوی و طایفه‌ای که داشتند دو فقره قتل دیگر انجام می‌دهند و در مجموع سه فقره قتل در استان خوزستان و دو فقره قتل را نیز در تهران مرتکب می‌شوند.

سرهنگ نثاری با بیان اینکه بلافاصله اقدامات شبانه روزی جهت شناسایی این قاتلان خطرناک آغاز می‌شود، تصریح کرد: این افراد از پلاک‌های جعلی و سیم کارتهای جعلی استفاده می‌کردند و ترددهای این افراد با خودروهایی بود که پلاک جعلی داشتند.

وی ادامه داد: این افراد در حالی زندگی کاملا مخفیانه داشتند که الحمدالله با لطف الهی با اشراف اطلاعاتی همکاران ما در معاونت اطلاعات جنایی و معاونت مبارزه با جرائم جنایی متهمان در دو شهرستان مختلف شناسایی شدند.

سرهنگ نثاری خاطرنشان کرد: ماموران توانستند یکی از متهمان را در شهرستان پیشوا و یکی از متهمان را در شهر مشهد شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: این افراد به ارتکاب به قتل با سلاح گرم اعتراف کردند و سلاح مربوطه نیز کشف و ضمیمه پرونده شده است. این افراد سابقه‌ای در خصوص سرقت نداشتند اما در زمینه نزاع و درگیری دارای سوابق متعدد بودند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: این نوع زندگی مخفیانه توسط هر مجرم و متهمی اتخاذ نمی‌شود بلکه باید پیشینه این چنینی داشته باشند که بتوانند زندگی مخفیانه را آغاز کنند. اما با تلاش شبانه روزی همکاران و هوشمندی پلیس این افراد در رسیدن به مقاصد و اهداف‌شان ناکام ماندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: