کد خبر: ۹۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۵
یکی از چهره‌های ویژه ال کلاسیکوی ایران، رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش تیم سپاهان اصفهان است.

وضعیت رضاییان با پرسپولیسی‌ها پس از مصاحبه جنجالیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: یکی از چهره‌های ویژه ال کلاسیکوی ایران، رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش تیم سپاهان اصفهان است.

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در حالی فردا (یکشنبه) در اصفهان برگزار می‌شود که رامین رضاییان با انگیزه‌های متفاوتی برابر تیم سابق خود ظاهر خواهد شد.

فصل گذشته پرسپولیس در آخرین بازی خود با حاشیه عجیبی روبرو شد؛ رامین رضاییان مدافع این تیم دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی حاضر و انتقادهای عجیبی علیه همبازیان خود در پرسپولیس مطرح کرد که این موضوع با واکنش‌هایی روبرو شد. این صحبت‌ها حتی باعث ناراحتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس هم شد. از آنجایی که تمرین روز فردای پرسپولیس پس از آن مصاحبه جنجالی تعطیل بود مربیان و بازیکنان با رضاییان روبرو نشدند تا برخورد با او به تمرین روزچهارشنبه برسد.

در آن تمرین پرسپولیس که آخرین تمرین این تیم در فصل گذشته بود یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به انتقاد از رضاییان پرداخت. گل‌محمدی با انتقاد از رضاییان به این بازیکن عنوان کرد که نباید در رسانه این طور درباره تیم و همبازیانش صحبت می‌کرد. صحبت‌های سرمربی پرسپولیس دقایقی طول کشید و گل‌محمدی انتقادهایی را از رفتارهای بازیکن تیمش عنوان کرد و در نهایت هم به باشگاه اعلام کرد نیازی به او ندارد. قرارداد رضاییان تمدید نشد تا این بازیکن راهی سپاهان اصفهان شود.

در آستانه بازی سپاهان و پرسپولیس شنیدیم رامین برای رخصت گرفتن از نیمکت تیم سابقش دچار تردید شده است اما تصمیم گرفته برای به دست آوردن دل هواداران پرسپولیس و جلوگیری از حواشی بعدی، نزد یحیی گل محمدی و کادرفنی سرخپوشان رفته و پیش از شروع مسابقه از آنها رخصت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: