کد خبر: ۹۳۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۳۳
بازیکن تیم فجر در گفت و گو با ایلنا مدعی شد امسال برای صعود و ماندن در لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

خسروی: از بازی های سخت‌ سربلند بیرون آمدیمبه گزارش خبرداغ ، حسین خسروی، بازیکن تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در آستانه هفته هفتم لیگ دسته اول و بازی در مقابل تیم آرمان گهر طی گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن سه هفته سخت ابتدایی، سه پیروزی کسب کردیم و روند رو به رشد خوبی داریم. برای هر بازی برنامه مشخصی داریم و تلاش میکنیم دوباره تیم فجر را به جایگاه اصلیش برگردانیم.

بازیکن تیم سپاسی در ادامه افزود: کار کردن با مهدی رجب زاده لذت بخش است. یک انسان سالم و پایبند به اصول اخلاقی که در دومین سال ورود حرفه ای به عرصه مربیگری، نشان داده چقدر توانمند است و می تواند همانند دوران بازیگری یک مربی فوق العاده نیز باشد.

وی خاطر نشان کرد: آرمان گهر تیم خوب و قابل احترامیست. بازی در زمین حریف برگزار می شود و این کار را سخت می کند اما تیم ما محیای یک نمایش خوب دیگر است.

خسروی در ادامه گفت: برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کنیم. شاید فصل قبل حمایت های لازم از فجر صورت نگرفته که تیم نتوانسته در لیگ برتر بماند اما هدف بلند مدت ما بعد از صعود، بقا در لیگ برتر است. دلخوشی مردم شیراز همین تیم با ریشه و با اصالت است و این موضوع به ما هم انگیزه می دهد و هم مسئولیت ما را بیشتر می کند. انشالله آخر فصل در مقابل طرفدارانمان سربلند باشیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: