کد خبر: ۹۳۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۱
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در آستانه هفته هفتم لیگ دسه اول از اوضاع خوب تیمشان گفت و مدعی شد با کمی حمایت بیشتر می شود دوباره به لیگ برتر رسید.

رشید فرخی: استقلال خوزستان سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد پس جایگاهش لیگ دسته اول نیستبه گزارش خبرداغ ، بهرام رشید فرخی، بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت و گو با  ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: در درجه اول خوشحالیم که به ورزشگاه غدیر بر می‌ گردیم. در زمین بی کیفیت بازی کردن واقعا سخت است و دلیل اصلی این که نتوانستیم هفته های قبل آن طور که دلمان می خواست نتیجه بگیریم همین موضوع است. خداراشکر این مسئله بر طرف شد و میزبانی ما از سایپا در زمین با کیفیت خودمان انجام خواهد شد.

بازیکن استقلال خوزستان در ادامه افزود: مردم اهواز و طرفداران استقلال خاطرات شیرینی از این ورزشگاه دارند. از شکست دادن تیم های بزرگ تا قهرمانی لیگ برتر و حضور در جام باشگاه های آسیا. در شأن نام استقلال خوزستان نیست که در لیگ یک باشیم. تمام تلاشمان را به کار می گیریم که بتوانیم در آخر فصل یک جشن و شادی دیگر به مردم غیور خوزستان هدیه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مسیر سختی داریم. اول راهیم و بازی های زیادی پیش روی ماست. سیروس پورموسوی مربی بزرگیست و سابقه نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری را دارد. ضمنا آقای پیروانی امسال در کادر فنی ماست و همین مسئله منجربه بالاتر رفتن انگیزه هایمان است. بدون حاشیه روی کارمان متمرکز شدیم و امیدواریم تا حمایت های بیشتری نیز از تیم ما صورت گیرد و در این راه حساب زیادی روی حضور طرفدارانمان باز کردیم.

فرخی در خصوص بازی این هفته برابر سایپا گفت: تیم با اصالت سایپا میهمان ماست. به مجموعه بزرگشان بازیکنان و کادر فنی محترمشان احترام می گذاریم. جایگاه آن ها در جدول کاذب است. سایپا هم مثل استقلال خوزستان به لیگ یک‌ تعلق ندارد. بازی سختی پیش رو داریم و باید با برنامه و حساب شده بازی کنیم. امیدوارم با کسب اولین برد خانگی، ورزشگاه غدیر را مجددا افتتاح کنیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: