کد خبر: ۹۳۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۱۶۴
فال روزانه چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

فال روزانه چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

 

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

 

فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.

پس از یک عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند که وقتی قدرشان شناخته می‌شود که نباشند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

 

فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

 

فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

 

فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

 

فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

 

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: