کد خبر: ۹۳۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۷
بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است آنقدر گل آفساید صنعت نفت آبادان مشهود بوده که فیروز کریمی دلیلی برای تمسخر نداشته و باید این مسئله را می‌پذیرفت.

سلیمان‌زاده: اشتباهات داوری جایگاه تیم ما را تغییر داده است/با این آفساید مشهود دلیلی برای تسمخر نیستبه گزارش خبرداغ ، رامتین سلیمان‌زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما مسلط بر بازی بودیم. حتی موقعیت داشتیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه باز هم مانند بازی‌های قبلی اشتباه داوری گریبانگیر تیم ما شد. هر چقدر هم در این باره صحبت می‌کنیم اتفاق خاصی نمی‌افتد. بعد از اشتباهات داوری، بحث هزینه‌ای که باشگاه انجام می‌دهد به کنار، زحمات و وقتی که ما صرف می‌کنیم، هم از بین می‌رود. ما جز اینکه به مردم و رسانه این اشتباهات را بگوییم، کار دیگری از دست‌مان برنمی‌آید. نمی‌دانیم دیگر به چه کسی بگویم که در حق ما چنین اشتباهاتی رخ ندهد.

وی افزود: طبق اعلام کارشناسان تیم ما 6 امتیاز تا هفته هفتم بابت داوری ضرر کرده است. طبیعتاً اگر این امتیازات به حساب تیم منظور می‌شد الان ما در جدول جایگاه بسیار بهتری داشتیم. نگرانی ما این است که 7 هفته 6 امتیاز و در هفته‌های بعد هم این اشتباهات تکرار شود و تا هفته چهاردهم به 12 امتیاز از ما گرفته شود. متاسفانه این اشتباهات روی تیم ما تاثیر می‌گذارد. عدم تمرکز داوران و پرچم‌های اشتباه کمک داوران، باعث شده در جایگاه نهم جدول قرار بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره صحبت‌های فیروز کریمی و تمسخر صحبت‌های محمد ربیعی، گفت: وقتی یک صحنه آفساید مشهود است نمی‌توان درباره آن صحبت دیگری کرد. کارشناسان هم تایید کردند این صحنه آفساید بوده است. بنابراین چیزی برای تمسخر وجود ندارد و اتفاقی که نباید اتفاق می افتاد، اما رخ داد. هر چیزی هم بگوییم فایده ندارد.

سلیمان‌زاده درباره تقابل تیمش با تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر، تصریح کرد: قطعاً اگر مشکل داوری پیش نمی آمد و ما 3 امتیاز بازی نفت را می گرفتیم با انگیزه بیشتری مقابل تراکتور قرار می گرفتیم. آنها مقابل پرسپولیس، برنده شدند روحیه خوبی دارند؛ اما این بازی برای هر دو تیم سخت است. طبیعتاً با توجه به حساسیت مسابقه، روی خط دفاع مس رفسنجان و بنده فشار بیشتری وجود دارد، باید تلاش کنیم با حداقل اشتباه و حتی کمتر از مسابقه‌های قبلی در میدان ظاهر شویم. ما تلاش می‌کنیم در خانه 3 امتیاز را کسب کنیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: