کد خبر: ۹۳۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۹
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که تمامی کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دانشگاه شریف از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/ تنها دانشجویان دکتری اجازه تردد دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: