کد خبر: ۹۳۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۳۶
قرار بود تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه)، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. در شرایطی که بازیکنان وارد زمین شدند و مقدمات آغاز مسابقه به انجام رسید، روشن نشدن نورافکن‌های استادیوم آزادی باعث شد که این مسابقه با تأخیر آغاز شود.

تأخیر در آغاز بازی پرسپولیس و تراکتوربه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: روشن نشدن نورافکن‌های ورزشگاه آزادی سبب تأخیر در آغاز دیدار پرسپولیس - تراکتور شد.

 قرار بود تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه)، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

در شرایطی که بازیکنان وارد زمین شدند و مقدمات آغاز مسابقه به انجام رسید، روشن نشدن نورافکن‌های استادیوم آزادی باعث شد که این مسابقه با تأخیر آغاز شود.

با وجود گذشت بیش از 15 دقیقه از زمان مقرر برای آغاز مسابقه، هنوز سوت دیدار پرسپولیس - تراکتور به صدا درنیامده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: