کد خبر: ۹۳۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۸۴
فرهنگی ، نماینده تبریز گفت: شما می گویید دولت قبل انگیزه و اراده نداشته است، شما که دارید چرا با روش صفر و صد موضوع را دنبال می کنید، هدف مصوبه شورایعالی فضای مجازی ساماندهی و پاسخگو کردن بود نه بستن.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت و نهادهای مسئول و مرتبط با شرایط و حوادث اخیر کشور، گفت: تا چه زمانی ضعف عدم پیش بینی صحنه هایی که در روزهای اخیر رخ داد را شاهد خواهیم بود و تا چه زمانی این شرایط ادامه دارد؟ سهم نهادهای مختلف فرهنگی، آموزشی، نظامی و انتظامی و امنیتی در جلوگیری از ابعاد مختلف این قبیل حوادث چیست؟

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با اشاره به موضوع فضای مجازی، افزود: در هیچ جای دنیا فضای مجازی مانند کشور ما بدون ضابطه و قید و بند نیست، اتحادیه اروپا مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) را دارد، شورایعالی فضای مجازی نیز در ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ مصوبه ای داشت اما چرا دولت آن را اجرا نکرده است.

فرهنگی یادآور شد: شما می گویید دولت قبل انگیزه و اراده نداشته است، شما که دارید چرا با روش صفر و صد موضوع را دنبال می کنید، هدف مصوبه شورایعالی فضای مجازی ساماندهی و پاسخگو کردن بود نه بستن.

وی تصریح کرد: چرا دولت سکوها و پلتفورم های داخلی را تقویت نمی کند. دولت و دستگاه های مختلف اینگونه منفعل عمل نکنید، مبتکرانه عمل کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: