کد خبر: ۹۳۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۷
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در جاده‌های کشور آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند از نجات ۱۱۶ مصدوم حوادث و سوانح ترافیکی و جاده‌ای در هفته گذشته خبر داد.

نجات ۱۱۶ مصدوم حوادث ترافیکی در هفته نخست مهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر در جاده‌های کشور آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند از نجات ۱۱۶ مصدوم حوادث و سوانح ترافیکی و جاده‌ای در هفته گذشته خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور درباره حوادث و سوانح یک هفته گذشته در سطح کشور گفت: در یک هفته گذشته ۷۵۷ ماموریت در سطح کشور توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام شده است و در مجموع به چهار هزار و ۴۶ نفر متاثر از حوادث و سوانح مختلف، امدادرسانی شد.

وی افزود: در این بازه زمانی ۵۹۸ نفر توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند و ۴۴۰ مصدوم به وسیله ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی برای درمان تخصصی منتقل شدند و ۱۴ هزار و ۱۷۸ نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۷۲ مورد عملیات رهاسازی در جاده‌های کشور توسط نیروهای امدادی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۱۱۶ مصدوم و گرفتارشده در سوانح ترافیکی و جاده‌ای نیز در عملیات‌های تخصصی و فنی رهاسازی نیروهای امدادی هلال‌احمر نجات داده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: