کد خبر: ۹۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۷
بازیگر صدا و سیما گفت: ما ایرانی هستیم، به عنوان ایرانی مرگ یک جوان، نوجوان، پلیس، سرباز و هموطن همه ما را متاثر می‌کند، باید یاد بگیریم مشکلات را در کنار یکدیگر و با صحبت کردن برطرف کنیم.

واکنش متفاوت مجری مشهور تلویزیون به ناآرامی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: بازیگر صدا و سیما گفت: ما ایرانی هستیم، به عنوان ایرانی مرگ یک جوان، نوجوان، پلیس، سرباز و هموطن همه ما را متاثر می‌کند، باید یاد بگیریم مشکلات را در کنار یکدیگر و با صحبت کردن برطرف کنیم.

حسین رفیعی با اشاره به حوادث اخیر و ایجاد ناآرامی در کشور اظهار کرد: دخالت خارجی‌ها در مسائل داخلی کشور در حالی که در موارد مشابه در کشورشان، خود سخنی بر زبان جاری نمی‌کنند، جای تامل دارد و انسان بصیر و آگاه را به تفکر وامی‌دارد.

 وی تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی راضی به مرگ هیچ هموطنی نیستم و از مرگ هموطن چه مهسا امینی باشد و چه سرباز و پلیسی که برای دفاع از امنیت و آرامش کشور انجام وظیفه می‌کند، متاثر و غمگین می‌شوم.

هنرمند مطرح صداو سیما گفت: اعتراض حق مسلم هر فردی است، اما اعتراض باید در چهارچوب قانون و منطقی باشد، اینکه به اسم اعتراض به اموال عمومی آسیب زده و جان و مال دیگران را با خطر مواجه کنیم، به هیچ عنوان اعتراض نیست و دیدیم در اتفاقات اخیر عده‌ای به بهانه اعتراض به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود بودند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

 

 

رفیعی اضافه کرد: به عنوان یک هنرمند که سال‌ها در صدا و سیما در خدمت مردم بوده و کارگری این مردم را کردم و اگر به جایی رسیدم به خاطر این مردم بوده است، به شدت با هرگونه ناآرامی مخالف هستم، در مسائل اخیر عدم شناخت و آگاهی عده‌ای موجب شد اعتراض به حق مردم به گوش مسوولان نرسد و شنیده نشود.

وی همچنین افزود: در مسائل اخیر حجم بالایی از بی‌اخلاقی‌ها در توهین به یکدیگر را شاهد بودیم، که جای بسی تاسف دارد، منِ حسین رفیعی که پُر از ایراد و مشکل در زندگی شخصی هستم، اجازه ندارم برای دیگران مسیر مشخص کنم، متاسفانه برخی از افراد که در فضای مجازی دنبال فالورو هستند درگیر مسائلی می‌شوند که اشراف و آگاهی لازم نسبت به آن ندارند، اما به راحتی در خصوص آن مسئله اظهار نظر می‌کنند.

 

 

بازیگر باسابقه صدا و سیمابیان کرد: ما ایرانی و دارای خانواده هستیم، به عنوان ایرانی مرگ یک جوان، نوجوان، پلیس، سرباز و هموطن همه ما را متاثر می‌کند، باید یاد بگیریم مشکلات را در کنار یکدیگر و با صحبت کردن برطرف کنیم.

رفیعی گفت: نباید اجازه دهیم عده‌ای آتش بیار معرکه شده و همچون دشمنان که به دنبال تجزیه و نابودی ایران عزیز هستند، از این آب گل آلود ماهی خود را صید کنند، امروز دشمنان به دنبال این هستند ایران و منطقه خاورمیانه در آشوب باشند تا آنها به راحتی بتوانند اهداف خود را دنبال کرده و سلاح‌های خود را به فروش برسانند.

 

 

وی تاکید کرد: من عاشق مردم، جوانان و کشورم هستم و سعی می‌کنم در خصوص موضوعی که آگاهی لازم نسبت به آن ندارم، سکوت کنم و در مورد هر مطلبی حرف نزنم، چرا که تخصص آن را ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: