کد خبر: ۹۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۱
در روزهای گذشته وُیسی از سالومه سیدنیا علیه مسیح علی‌نژاد منتشر شده که البته بنا به توضیحات سالومه، این ویس قدیمی‌ست و برخی آن را در این روزها بازنشر کرده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جوان: در روزهای گذشته وُیسی از سالومه سیدنیا علیه مسیح علی‌نژاد منتشر شده که البته بنا به توضیحات سالومه، این ویس قدیمی‌ست و برخی آن را در این روزها بازنشر کرده‌اند.

 

 

ماجرای وُیس جنجالی سالومه علیه مسیح علی‌نژاد

متن وُیس بدین شرح است:

 

 

 «یادته یک مستندی از مادر پویا بختیاری می‌خواستیم پخش کنیم؟ البته ایشون (علینژاد) ۳۸ دقیقه پخش کرد، ولی ما قرار بود یک مستند درست و حسابی داشته باشیم. بعد که مادر پویا گفت پخش نکنید، خانم مسیح علینژاد به کیوان گفت پخش کن! کیوان گفت اگر آمدند او (مادر پویا) را بردند، تو جواب می‌دی؟! کیوان پخش نکرد. مسیح بیل (فاکتور) فرستاد ۱۰ هزار پوند بده. کیوان گفت من پول تو را می‌دهم فقط بدانم برای چی دارم پول می‌دهم و اونجا کیوان، مسیح را بلاک کرد. صدای کیوان می‌لرزیده وقتی داشته با مسیح حرف می‌زده. اونجا کیوان‌خان خورد توی سرش و فهمید این چه آدمی است. بعد اگر دقت کنی مسیح الان بیشتر توی ایران‌اینترنشنال است و دیگه در «من‌و‌تو» نیست»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: