کد خبر: ۹۳۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۹
محمد اصفهانی، خواننده و آهنگساز کشورمان درباره اتفاقات اخیر گفت: سلام به آن‌ها که منتقد تردید یا تأخیر من در اظهار نظرند. علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد

محمد اصفهانی: علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد / از خون جوانان، تجزیه ایران و نداشتن پاسخ به نسل‌های آینده می‌ترسم / باید مواظب هر دو سوی پشت‌بام و سقوط‌های احتمالی باشیم / جوانان عزیز، در کنار شما و طرفدار شما هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: محمد اصفهانی، خواننده و آهنگساز کشورمان درباره اتفاقات اخیر گفت: سلام به آن‌ها که منتقد تردید یا تأخیر من در اظهار نظرند. علت نفت نریختن بنده روی آتش این روزها شاید سن و تجربه‌ام باشد.

وی افزود: می‌ترسم از خون جوانان، تجزیه ایران و نداشتن پاسخ به نسل‌های آینده. می‌دانم که اراده قوی برای تجزیه ایران وجود دارد.

این خواننده و آهنگساز کشورمان تأکید کرد: باید خیلی هوشمندانه مواظب هر دو سوی پشت‌بام و سقوط‌های احتمالی باشیم. متأسفم که مرحومه مهسا امینی را این‌گونه از دست دادیم.

اصفهانی در پایان گفت: جوانان عزیز، در کنار شما و طرفدار شما هستم! مطالبه کنید و خواسته‌هایتان را بلند بگویید و پیگیر باشید ولی با متر دقیق و آینده‌نگر عقل، نه با شلاق بی‌کنترل احساس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: