کد خبر: ۹۳۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
سخنگوی دولت گفت: طی سه هفته اخیر حدود ۱۰ میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست.

حدود 10 میلیون نفر طی سه هفته اخیر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۶ مهر هیات دولت گفت: در جلسه امروز دولت گزارش‌های متعددی درباره دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به ازبکستان و حضور در اجلاس سازمان شانگهای و همچنین سفر اخیر رئیس جمهور جمهور به نیویورک ارائه شد؛ الحمدلله این سفر صدای رسای ملت ایران و تبلور از عدالت‌خواهی کشور با تقدیر از جایگاه سردار دلها و مبارزه‌گر جهانی با تروریسم، حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: هم‌چنین گزارش برگزاری پرشکوه مراسم اربعین و ایام زیارتی پایان ماه صفر به دولت داده شد، مجموعا در این سه هفته حدود ۱۰ میلیون نفر در سفرهای اربعین و مشهد شرکت کردند که این نمایشگر عمق اعتقادی مردم ماست و از مواکب عراقی و ایرانی و دستگاه‌های اجرایی این حوزه تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در ایام اخیر حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازمان‌دهی‌شده با استفاده از حمایت‌های رسانه‌های معاند رخ داد و البته مردم صف خود را از آنان جدا کردند. البته گزارش خسارات این اقدامات که با حمایت‌های برخی گروهک‌های تجزیه‌طلب شکل گرفت، به دولت داده شد و وزیر اطلاعات گزارش حمایت‌ها و همکاری‌های رسانه‌های معاند و زیرساخت‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی را داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: