کد خبر: ۹۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۶۹
سومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ به مدت 3 روز به میزبانی انگلستان در شهر منچستر برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه رقابت‌های گرند پری انگلیس با حضور تکواندوکاران ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،سومین مرحله از رقابت های گرندپری با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور ۲۹ مهرماه در سالن «رجیونال» شهر منچستر آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم ۲۶ مهرماه تهران را به مقصد منچستر ترک می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده جمعه ۲۹ مهرماه و در روز نخست این مسابقات، تکواندوکاران 2 وزن ۵۸- مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان مبارزات خود را برگزار می‌کنند که آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی نمایندگان ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم خواهند بود.

شنبه ۳۰ مهرماه در روز دوم مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان برگزار می شود که ناهید کیانی نماینده ایران در وزن 57- کیلوگرم خواهد بود.

در روز پایانی این مسابقات یکشنبه اول آبان ماه تکواندوکاران 3 وزن ۶۷+ کیلوگرم زنان، اوزان ۸۰- کیلوگرم و ۸۰+ کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود می‌روند که اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم رقابت های خود را برگزار می‌کنند.

هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی است و در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی خواهد بود.

به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب مدال طلا 60 امتیاز، مدال نقره 36 امتیاز و مدال برنز 21.6 امتیاز در رنکنیگ المپیکی تعلق می گیرد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: