کد خبر: ۹۳۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۶
بازیکن تیم خیبر خرم آباد عنوان کرد مبلغ قرار داد هایشان نجومی نیست اما مجانی هم نمی‌شود به لیگ برتر صعود کرد!

اسلامی: دوست دارم یک بار دیگر صعود به لیگ برتر را جشن بگیرم/ تیم امسال ما به هیچ وجه کهکشانی نیستبه گزارش خبرداغ ، حجت اسلامی، بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفت و گو با  ایلنا بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که اینجا هستم. در تیم ما شرایط خوب و روز به روز در حال بهتر شدن است. خیبر نام بزرگیست و توقعات از ما بالاست. تنها هدف ما صعود به لیگ برتر است و جز این به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وینگر تیم خیبر خاطر نشان کرد: هفته به هفته هماهنگ تر می‌شویم و امیدواریم بتوانیم اولین برد خانگی را مقابل تیم استقلال خوزستان کسب کنیم. آنها تیم قدرتمندی دارند و به خوبی از سوی مسئولین خوزستان حمایت می‌شوند. ما نیز در بازی‌های خانگی خوب کار کردیم و اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم در صدر جدول باشیم. قطعاً استقلال خوزستان برای کسب امتیاز به بازی خواهد آمد ولی تیم ما جز پیروزی و بودن در منطقه صعود هیچ هدف دیگری دارد.

اسلامی در ادامه به شایئات پیرامون مبالغ بالای قرارداد های بازیکنان خیبر نیز واکنش نشان داد و گفت: اصلاً تیم ولخرجی نیستیم. نمی‌شود مجانی به لیگ برتر رسید اما مطمئن باشید از نظر هزینه کرد جز چهار تیم اول هم نیستیم. شاید در گذشته چنین اتفاقاتی در خیبر افتاده اما تیم امسال ما به هیچ وجه کهکشانی نیست.

او درباره شرایط خودش زیر نظر فراز کمالوند گفت: سرمربی بسیار خوبی داریم. آقا فراز چندین مرتبه با تیم‌های مختلف سابقه صعود به لیگ برتر را دارند. بسیاری از بازیکنان‌مان نیز این اتفاق را تجربه کردند. خود من هم سابق بر این هم قهرمانی در لیگ یک را دیده‌ام و هم صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارم. همه با هم تلاش می‌کنیم تا این بار با پیراهن خیبر لیگ برتری شویم و بتوانیم زحمات مالک محترم باشگاه را با قهرمانی جبران کنیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: