کد خبر: ۹۳۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۵
هومن سیدی، بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران، به اعتراضات اخیر در پی فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی واکنش نشان داد.

به گزاش خبرداغ به نقل از خبرفوری: هومن سیدی، بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران، به اعتراضات اخیر در پی فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی واکنش نشان داد.

 

هومن سیدی از روحانی اعلام برائت کرد!

هومن سیدی، بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در صفحه کاربری خود در اینستاگرام عکسی از خود در کنار حسن روحانی، رئیس جمهور سابق ایران، منتشر کرده و با ضربدر زدن بر روی چهره خود نوشته است:

 

 

«این ننگ برای من هیچ گاه پاک نخواهد شد. انزجار دارم از خودم از این که ساده‌لوحانه برای فردای بهتر قدمی در مسیر برداشتم.»

او افزوده است: «از خودم شرمسارم و هیچ‌گاه خودم را نخواهم بخشید»، «یادم است چه قدر ساده گول دادن امید را خوردیم.»

 

 

این بازیگر در پایان گفته است: «ننگ بر من، من هومن سیدی فرزند ایرانم و در کنار مردم ایران زمین هستم.»

هومن سیدی از روحانی اعلام برائت کرد!

هومن سیدی این پست را چند روز پس از آن منتشر کرده که فیلم «جنگ جهانی سوم» او به‌ عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار ۲۰۲۳ انتخاب شد.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

 

 

پیکر مهسا امینی در سقز به خاک سپرده شد.

هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه سوری اصغر فرهادی ایفا کرد.

 

 

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله 35 متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آن ها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال 1389 با نام آفریقا کارگردانی کرد. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: