کد خبر: ۹۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۴
پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در پستی از نمایندگان مجلس به شدت انتقاد و از علی کریمی حمایت کرد.

شما نماینده کدام مردم هستید؟ اصلا کجایی هستید؟به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در پستی از نمایندگان مجلس به شدت انتقاد و از علی کریمی حمایت کرد.

وی نوشت: 

نجوای قمارباز(۱۰۰۲)؛

شما نماینده کدام مردم هستید؟ اصلن کجایی هستید؟ اهل کدام کوی و سرزمینید؟ اهل کدام رسم و مرامید؟

اگر شما نماینده واقعی مردم بودید و مطالبات اقشار مختلف مردم را دنبال میکردید، مردم در خیابان اعتراض نمیکردند و خون نمیدادند!بلکه این شما بودید که برای پیگیری مطالباتشان فریاد میزدید و گریبان پاره میکردید!اگر مردم به شما بعنوان نماینده واقعی خودشان اعتماد داشتند، دادشان را پیش شما آورده بودند ، نه اینکه جانشان را کف خیابان ببرند!در برابر خدا شرم نمیکنید که بر جایی بعنوان نماینده مردم تکیه زده اید که هیچ خاصیت و توانی در انجام مسئولیت خود ندارید؟!!!

وقتی آدمها را یک جوری “خودی” میچینند که آب روی دلشان‌  تکان نخورد ، نتیجه اش میشود مجلسی که هر چه بگوییم هست بجز مجلس نمایندگان مردم! 

هر چه بگوییم دارد بجز انگیزه و غیرتِ دفاع و پیگیری خواستِ مردم …!

بعد میگویند چرا مردم علی کریمی  را دنبال میکنند! مردمی که معترضند و جایی و کسی را برای بیان اعتراضشان ندارند ، کسی را که جایگاهی مقبول و قابل اعتماد برایشان داشته باشد و حرفشان را بشنود دنبال میکنند. ولو قهرمانی ملی  و پیشکسوتی در ورزش باشد که هیچ منفعت شخصی هم در دنیای سیاست و در خصوص این اعتراضات ندارد …

چرا نمیخواهید بفهمید که مدتهاست میلیونها نفر از مردم این سرزمین را “غیرخودی” کرده اید و گوشهایتان را از هر جهت برای شنیدنِ مطالباتشان بسته اید؟!!!

به چه کسی باید گفت؟!!!

شما نماینده کدام مردم هستید؟ اصلا کجایی هستید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: