کد خبر: ۹۳۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۳۵
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ارزیابی عملکرد گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تاکید بر برخورد عزتمندانه توام بادلسوزی و خیرخواهی و به دور از امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی‌هاست

منافقان و دشمنان نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی می‌بینندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تجمعات اعتراضی بعد از فوت مهسا امینی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«به نام خدا

دمیدن در آتش خشم و کینه و افتادن کشور در التهاب و آشوب، به نفع مردم، گروه‌های سیاسی داخل کشور و دلسوزان اسلام و انقلاب نخواهد بود. چنین شرایطی فقط به سود منافقان و دشمنان مردم ایران است که نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی و افزایش نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت می‌بینند.

تسریع در شفاف نمودن علت مرگ خانم امینی توسط تیمی کارشناس و بی‌طرف در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه موثر خواهد بود.

‌ارزیابی عملکرد گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تاکید بر برخورد عزتمندانه توام بادلسوزی و خیرخواهی و به دور از امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی‌هاست. به دستور قرآن: «ادْعُ إِلَیٰ سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ ۖ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ»

کشتن برادران نیروی انتظامی و بسیجی، آتش‌زدن و تخریب اماکن عمومی و توهین به مقام معظم رهبری جز ایجاد خشم و کینه ماندگار در جامعه هیچگاه به حل مشکل نخواهد انجامید و امید به حل مسئله را به ناامیدی مبدل خواهد کرد. آیا می‌توان عاملین اقدامات فوق را دلسوز مردم کشور و ایران عزیز دانست؟

مبارزه با بی‌عدالتی و تبعیض تنها با ایستادن در صحنه و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی امکان‌پذیر است. نباید اجازه میدان‌داری به رسانه‌های برانداز داده شود.

‌توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.»
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: