کد خبر: ۹۳۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۶۵۳
سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.

جزئیات تعطیلی تمامی مدارس اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: تمام مدارس مشهد روزهای شنبه و دوشنبه، دوم و چهارم مهر ماه، به دلیل خدمت‌رسانی به زائران علی‌ ابن‌ موسی‌الرضا(ع) و مراسم دهه پایانی صفر تعطیل هستند و بنابراین شروع مدارس در مشهد از ۶ مهر ماه خواهد بود.

وی ادامه ادامه داد: مراسم بازگشایی مدارس در سایر شهرهای خراسان رضوی از ۲ مهر ماه همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا پیش از این فرماندار مشهد از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داده بود اما آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرده بود که فقط ۸۰۰ مدرسه مشهد که در اختیار اسکان زائران قرار گرفته، تا ۵ مهرماه تعطیل خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: