کد خبر: ۹۳۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۴۲۵
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هماهنگی و اطلاع رسانی به دانش آموزان و والدین دانش آموزانی که مدارسشان به میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر اختصاص یافته انجام شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

آموزش و پرورش: مدارس مشهد در هفته اول مهرماه در اختیار زائران است/ ۸۰۰ مدرسه با تاخیر شروع به کار می کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به همزمانی روزهای پایانی دهه صفر با آغاز سال تحصیلی جدید، صرفا در مدارسی که برای میزبانی زائران رضوی این در دهه آماده‌سازی شده‌اند دانش آموزان با چند روز تاخیر به کلاس درس می‌روند که تعداد این مدارس هم ۸۰۰ مدرسه در مشهد است.

 
 

 سید امیر شوشتری با اعلام این مطلب افزود: سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در بقیه مدارس این استان همزمان با سراسر کشور و با حضور بیش از یک و نیم میلیون دانش آموز روز دوم مهر ماه آغاز می‌شود و بر این اساس همزمان با سراسر کشور از روز شنبه دوم مهر ماه بقیه دانش آموزان در کلاس درس حاضر و همزمان با تقویم آموزشی روند تعلیم و تربیت را آغاز می‌کنند.

وی اضافه کرد: البته این که چه تعداد مدرسه در این مدت همچنان در خدمت زائران باشند بستگی به شرایط و میزان حضور زائران این ایام دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هماهنگی و اطلاع رسانی به دانش آموزان و والدین دانش آموزانی که مدارسشان به میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر اختصاص یافته انجام شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

شوشتری افزود: این استثناء برای مدارس میزبان زائر براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان مصوب و اعلام شده است بنابر این روال آموزش در سایر مدارس عادی و حضور دانش آموزان در کلاسها الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین امروز مانور بازگشایی مدارس در سراسر استان خراسان رضوی برگزار می شود که در قالب آن کادر مدیریت استان نسبت به تکمیل فرم چک لیست در تایید تامین تمامی تجهیزات و نیازهای مدرسه اقدام می کنند که در این قالب کمبودهای احتمالی مشخص و برای تامین اعلام می‌ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: