کد خبر: ۹۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۹
یک منبع آگاه از دستگیری تعدادی از لیدر‌های اغتشاشات در شهرستان ملارد خبر داد. این منبع بیان کرد: تعدادی از افرادی که در چند روز اخیر از طریق فضای مجازی اعلام فراخوان جهت اغتشاشات و برهم زدن نظم امنیت عمومی در شهرستان ملارد را داشتند با رصد و اشراف نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

تعدادی از فعالان تجمعات اعتراضی در ملارد کرج دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، یک منبع آگاه از دستگیری تعدادی از لیدرهای اغتشاشات در شهرستان ملارد خبر داد.

یک منبع آگاه اعلام کرد که تعدادی از لیدرهای اغتشاشات در شهرستان ملارد صبح امروز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

این منبع بیان کرد: تعدادی از افرادی که در چند روز اخیر از طریق فضای مجازی اعلام فراخوان جهت اغتشاشات و برهم زدن نظم امنیت عمومی در شهرستان ملارد را داشتند با رصد و اشراف نیروهای سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.

به گفته این منبع، تعدادی دیگر از این افراد شناسایی شده که طی عملیات های جداگانه دستگیر خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: