کد خبر: ۹۳۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۳
نماینده مردم دامغان در مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت کشور و پیاده‌نظام رسانه‌ای آنها شد.

قوه قضائیه با اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت کشور برخورد قاطع داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علی‌اکبر علیزاده در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه خواستار بررسی و پیگیری فوری علل فوت خانم مهسا امینی و برخورد قاطع با عوامل فتنه و برهم‌زنندگان نظم و امنیت کشور شد.

متن کامل این نامه نماینده مردم دامغان در مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فوت خانم مهسا امینی حادثه‌ای است که قوه قضائیه با قدرت به آن پرداخته ‌است و مطمئنا در آینده نزدیک ضمن بیان کامل حادثه با متخلفان و متهمان احتمالی برخورد خواهد نمود، همان‌طور که تاکنون این‌گونه بوده ‌است.

اما در این میان، دشمنان قسم خورده نظام از منافقین آلبانی‌نشین و شبکه سلطنتی بی‌.بی‌.سی فارسی گرفته تا مزدوران شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال، سلطنت‌طلبان، بقایای فتنه‌گران ۸۸ و پیاده نظام رسانه‌ای آنان، همه و همه با سوء استفاده از احساسات پاک مردم ایران این حادثه را دستاویزی برای بلوا و آشوب، هتاکی به ساحت پاک قرآن کریم و مقدسات دینی و نیز اهانت به سردار محبوب دلها حاج قاسم سلیمانی قرار دادند.

اگر قوه قضاییه تنها به علل فوت مرحومه مهسا امینی بپردازد (که باید بپردازد) و گریبان این گرگ‌ها و کفتارها را نگیرد، یقین بدانید که به ملت ایران ظلم کرده است و خون آن دختر را نیز پایمال نموده است.

انتظار از آن قوه محترم آن است که در کنار رسیدگی فوری به علل فوت مرحومه مهسا امینی، سران این فتنه نظیر خاتمی، آخوندی، جهانگیری و پیاده نظام رسانه‌ای آنان همچون علی کریمی که قبل ‌از روشن‌ شدن ابعاد فاجعه با تهمتِ شکنجه، ضرب‌ و شتم و... به نیروی مقتدر و مظلوم انتظامی موجب این فتنه بزرگ شدند، احضار و در دادگاه عدل اسلامی محاکمه شوند تا ریشه اینگونه فتنه‌ها برای همیشه خشک شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: