کد خبر: ۹۳۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۸
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، با اشاره به ملاقات امروز بعد از ظهر ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران با «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت: در این دیدار صحبت‌های قوی و خوبی توسط رئیس جمهور کشورمان مطرح شد و هدف این بود که منافع ملت ایران به صورت روشن و قاطع بیان شود.

معاون دفتر رئیس جمهور: رئیسی صحبت های قوی ای در دیدار با مکرون کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، با اشاره به ملاقات امروز بعد از ظهر ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران با «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت: در این دیدار در مورد مسائل مختلف مذاکرات جدی انجام شد .

محمد جمشیدی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران حاضر در نیویورک در تشریح دیدار اخیر رئیس‌جمهور کشورمان با رئیس جمهور فرانسه در حاشیه برگزاری هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اظهار کرد: در این دیدار صحبت های قوی و خوبی توسط رئیس جمهور کشورمان مطرح شد و هدف این بود که منافع ملت ایران به صورت روشن و قاطع بیان شود .

وی افزود: در عین حال ابتکاراتی نیز مطرح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: