کد خبر: ۹۳۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۰
پرسپولیس دو بازی سخت و حساس را باید طی ۵ روز انجام دهد

دو چالش بزرگ سر راه یحیی و شاگردانشبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: پرسپولیس دو بازی سخت و حساس را باید طی ۵ روز انجام دهد

پرسپولیس در فاصله ۵ روز باید دو بازی سنگین را مقابل تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در لیگ برتر برگزار کند.

همان طور که در جریان هستید ادامه رقابت های لیگ برتر قرار است پس از اردوی تیم ملی و دو دیدار دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه ادامه پیدا کند. تاریخ اعلام شده برای برگزاری مسابقات نیز روز نهم مهرماه است.

برهمین اساس پرسپولیس قرار است به عنوان تیم صدرنشین، روز یکشنبه ۱۰ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تیم ششم جدول برود. دیداری که به دلیل اتفاقات فصل قبل باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

جالب اینجاست سرخ های تهرانی باید ۵ روز پس از این مسابقه در هفته هشتم راهی اصفهان شده و به مصاف سپاهان بروند. تیمی که شروع خوبی داشت اما در ادامه راه و طی چند هفته اخیر عملکرد خوبی نداشته و در حال حاضر نیز در رتبه چهارم جدول جا خوش کرده است.

از این رو و طبق برنامه، یحیی و شاگردانش باید طی ۵ روز دو بازی حساس مقابل تیم های چهارم و ششم برگزار کنند که قطعا کار آسانی برای آن ها نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: