کد خبر: ۹۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۴۸
مدیرکل بهزیستی ایلام از ساماندهی و تحویل ۶۰۰ زائر گمشده به خانواده‌هایشان توسط ستاد گمشدگان این اداره کل مستقر در مهران خبر داد.

۶۰۰ زائر گمشده اربعین تحویل خانواده‌ها شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : «حسین نورعلیوند» امروز سه‌شنبه، ۲۹ شهریور، با اعلام این خبر، اظهار کرد: گزارش گمشدگی این تعداد زائر به ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز مهران اعلام که توسط کارکنان و تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند و به منظور تسریع در روند ساماندهی گمشدگان علاوه بر ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران یک پایگاه دیگر نیز در شهر مهران راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام حمل زائران با ویلچر، اهدا ویلچر و عصا به صورت امانی و تعمیر ویلچر از دیگر خدمات این اداره کل به زائران در این مدت عنوان و تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه به زائران در راه مانده، تحویل مدارک هویتی، ساک و وسایل گمشده به صاحبانشان را از دیگر خدمات این اداره کل به زائران در مرز مهران عنوان کرد و گفت: ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال با عنوان ستاد گمشدگان از سوی ستاد اربعین به بهزیستی واگذار شد وبا برپایی این ستاد در ایام اربعین حسینی بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان است.

نورعلیوند از پخت و توزیع۳۵۰۰ پرس غذا و میان وعده بین زائران حسینی در موکب این اداره کل خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: