کد خبر: ۹۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۹
ریکاردو ساپینتو نیز به مانند کارلوس کی روش تصمیم گرفت تا عملکرد شاگردانش را از روی برجک نگهبانی مورد ارزیابی قرار دهد.

تقلید ساپینتو از کی‌روشبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: ریکاردو ساپینتو نیز به مانند کارلوس کی روش تصمیم گرفت تا عملکرد شاگردانش را از روی برجک نگهبانی مورد ارزیابی قرار دهد.

با وجود تعطیلات چند روزه در مسابقات لیگ برتر، اما شاگردان ساپینتو با جدیت تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کنند تا با شروع دوباره بازی ها، یکی از حساس ترین دیدارهای خود در نیم فصل را برگزار کنند.

پس از پیروزی سه بر یک مقابل نساجی، حالا استقلالی ها از انگیزه بالایی برای مصاف با گل گهر برخوردار هستند اما هنوز زمان برگزاری این دیدار مشخص نیست و به همین دلیل، ساپینتو ترجیح می دهد تمرکزش را روی تمرینات گذاشته و شاگردانش را برای دیدار با تیم سیرجانی آماده کند.

سرمربی پرتغالی از چندی پیش درخواست داده بود تا برای او برجکی را در محل تمرینات استقلال نصب کنند تا او بتواند با ارتفاع بالا، عملکرد شاگردانش را مانند یک تماشاگر زیر نظر داشته باشد و با در اختیار داشتن وسعت دید بیشتر، به خوبی تمرینات آنها را دنبال کند.

بالاخره در تمرین امروز استقلال، درخواست سرمربی پرتغالی انجام شد و با نصب برجکی در محل تمرین، ساپینتو از آن بالا رفت و تمرینات را با چند متر ارتفاع، کنترل کند.

جالب اینکه چند روز پیش نیز و در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش نیز با استفاده از یک برجک نگهبانی، تمرینات ملی پوشان را زیر نظر گرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: