کد خبر: ۹۳۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۷
پرسپولیس در فصل بیست و دوم با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ هفته ابتدایی، بهترین نتایج خود را در فصول اخیر کسب کرده است.

عبور گل‌محمدی از رکورد برانکو و کالدرونبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی :پرسپولیس در فصل بیست و دوم با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ هفته ابتدایی، بهترین نتایج خود را در فصول اخیر کسب کرده است.

پس‌ از ۲ تساوی ابتدایی مقابل ذوب‌آهن و فولاد، که بدون حتی یک گل رقم خورد، هواداران پرسپولیس با بدبینی و مرور اتفاقات فصل گذشته به آینده تیمشان نگاه می‌کردند.

با این حال، راه افتادن خریدهای جدید و برنامه سبک‌تر مسابقات، پرسپولیس را به ۴ برد متوالی رساند تا سرخ‌ها با صدرنشینی به استقبال پیچ سخت لیگ و مسابقات حساس مقابل تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان بروند.

پرسپولیس حالا در شرایطی بعد از ۶ هفته ۱۴ امتیازی شده که در هیچ یک از فصول ۵ قهرمانی متوالی، موفق به کسب این امتیازات در مقطع مشابه نشده بود. پرسپولیس از فصل گذشته و در مقطع مشابه نیز ۳ امتیاز بیشتر اندوخته است.

پرسپولیس در دوران برانکو تا هفته ششم به ترتیب ۱۲، ۱۳ و ۱۲ امتیاز کسب کرده بود و همچنین با گابریل کالدرون هم تنها ۹ امتیاز کسب کرده بود و حالا گل محمدی علاوه بر اینکه امتیازات کسب شده توسط خودش را بهبود بخشیده، توانسته از برانکو و کالدرون هم بهتر نتیجه بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: