کد خبر: ۹۳۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۵
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره مشکل جابجایی زوار در خاک عراق و برنامه‌های ستاد اربعین برای تسهیل رفت و آمد زائران گفت: امکانان فراوانی در مهران و شلمچه داریم که به محض اینکه عراق اعلام نیاز کند، خودروهای ما می‌توانند ورود کنند.

میراحمدی: امروز ۱۰۰ هزار اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در مرز شلمچه شاهد تراکم اما عبور منظم و سهل اتباع خارجی هستیم، گفت: امروز بیش از صد هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوند.

مجید میراحمدی درباره وضعیت خروج و ورود زائران اربعین حسینی اظهار کرد:  طبق برنامه ریزی ستاد مرکزی اربعین، اقدام بسیار خوبی انجام شده است و جمعیت قابل توجه زائرین به داخل کشور ورود کرده اند. همچنین امروز بیش از صد هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می شوند.

وی افزود: ما موفق شدیم که ورود و خروج را دو مرحله‌ای کنیم  که این اقدام بسیار اثرگذار بوده است و هم خروج زائرین  در پیک دوم شهر کرده و هم ورود زائرین را می توان برای حمل و نقل مدیریت کرد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین با بیان اینکه حمل و نقل برای جمع کثیری که وارد پایانه‌ها می‌شوند به خوبی صورت می‌گیرد،  گفت: با توجه به شروع پیک دوم انشاءالله یک خروج خیلی خوب و منظمی را شاهد باشیم.

میراحمدی درباره مشکل جابجایی زوار در خاک عراق و برنامه‌های ستاد اربعین برای تسهیل رفت و آمد زائران گفت: امکانان فراوانی در مهران و شلمچه داریم که به محض اینکه عراق اعلام نیاز کند، خودروهای ما می‌توانند ورود کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: