کد خبر: ۹۳۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۲
جانشین پلیس راهور ناجا با عنوان این مطلب که ۱.۲ میلیون زائر ایرانی هنوز در خاک ایران هستند، به تشریح وضعیت محدودیت های ترافیکی سه روز آینده پرداخت.

۱.۲ میلیون زائر ایرانی هنوز در عراق هستند/ پیش بینی ۳ روز آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، سیدتیمور حسینی، در گفتگوی زنده تلفنی با شبکه خبر سیما، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته قریب به ۱۶۰ هزار زائر فقط از مرز مهران وارد کشور شده اند که پیش بینی می‌شود امروز این تعداد به ۲۰۰ تا ۲۱۹ هزار نفر برسد.

وی با عنوان این مطلب که ۱.۲ میلیون زائر هنوز در خاک عراق هستند، افزود: این تعداد زائر بایستی ظرف ۴ تا ۵ روز آینده به کشور بازگردند.

حسینی ادامه داد: البته همچنان شاهد خروج زائران از کشور هستیم، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶۰ هزار نفر از کشور خارج شده اند.

وی با اعلام اینکه برای سه روز آینده در مرزهای کشور محدودیت‌های ترافیکی خواهیم داشت، تاکید کرد: روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه آینده، شاهد حجم گسترده ورود زائران به کشور خواهیم بود که تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده است.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: روزهای جمعه و شنبه آینده، مسیر ایلام به مهران یکطرفه خواهد بود.

حسینی افزود: به احتمال زیاد در سه روز آینده بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: