کد خبر: ۹۳۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۷
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درخصوص وسیله نقلیه عمومی ضعیف هستیم، حداکثر خدمت رسانی وسایل نقلیه اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو جوابگوی نیاز موجود نیست.

تاکسی‌های تهران دربست در اختیار سازمان‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمد رازقی بیان کرد: در بهترین حالت حدود ۲۲۰۰ تا ۲۳۰۰ اتوبوس و حدود ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران فعالیت می‌کنند، این آمار کمی است، خیلی مواقع درصدی از همین اتوبوس‌ها گرفتار خرابی می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. خیلی از تاکسی‌ها به مردم خدمت رسانی ندارند و بیشتر در خدمت سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند که به‌صورت دربستی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: درخصوص مترو هم باید گفت در پیک ترافیک برای حمل‌ونقل جمعیت جوابگو نیست، همه این موارد سبب می‌شود مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و با این تصمیم مشکلات ترافیکی شهر تهران بیشتر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: