کد خبر: ۹۳۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۵۴
در جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مصوبه مجلس مبنی بر چاپ اسکناس در بانک‌های خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری نشست جمعیت وفاداران انقلاب/ بررسی مصوبه چاپ اسکناس در بانک‌های خصوصیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای این حزب برگزار شد.

آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در این نشست که در دفتر تشکل سیاسی برگزار شد به بیان نکات اخلاقی پرداخت.

در ادامه جلسه حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص عملکرد 6ماهه جمعیت در دوره پنجم گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و حمایت از دولت سیزدهم جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی کارگروه هایی تخصصی را تشکیل داد و پس از بحث و تبادل نظر از مسائل مبتلا به دولت و مشکلات موجود در جامعه نتایج مباحث در ۱۲ نامه تنظیم و به مسئولین ذی ربط ارسال شد.

بوربور در ادامه در باره انتخابات اخیر خانه احزاب گفت: با توجه به برگزاری دو مرحله ای انتخابات آقای منوچهر متکی در اولین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران در دوره هفتم با کسب رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس اول دوره سه ساله خانه احزاب ایران انتخاب شد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری جلسه 10 مهرماه احزاب اصولگرا تاکید کردید: فعالیت ها و اقدامات انجام شده جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به صورت مشروح اطلاع رسانی خواهد شد.

بور بور در ادامه این نشست در خصوص مصوبه اخیر مجلس مبنی بر چاپ اسکناس در بانک های خصوصی در خواست کرد حسن فارسیجانی رئیس کمیته اقتصادی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با تشکیل جلسات فوق العاده در فضای مجازی نقطه نظرات اعضای کمیته اقتصادی جمعیت را جمع آوری کرده و طی نامه ای نظر کارشناسی خود را به شورای نگهبان ارائه کند.

رئیس کمیته اقتصادی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نیز در خصوص ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله هفتم توسعه بخش اقتصادی مطالبی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه محمد مهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با اشاره به چاپ اسکناس در دوران های مختلف ( از زمان ناصرالدین شاه تا دولت روحانی) گفت: این اقدام موجب ایجاد تورم شده است.

در بخش دیگری از جلسه حسین امیدی از اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص مسائل مطرح شده جلسه گفت: لازم است اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در حوزه نظر و آینده پژوهی کار کارشناسی بیشتری انجام دهند و آگاهانه و فعال با استفاده از کارشناسان زبده در همه زمینه ها حاضر و راهکار ارائه دهد.

لازم به ذکر است سایر اعضای جلسه با چاپ اسکناس توسط بانک های خصوصی مخالف بوده و اظهار کردند در صورت لزوم فقط بانک مرکزی آن هم در مقابل پشتوانه لازم و برابر مقررات باید به چاپ اسکناس اقدام کند.

پایان پیام /

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: