کد خبر: ۹۳۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد. وی افزود: به دلیل اینکه شدت حادثه زیاد است و آتش سوزی شدیدی رخ داده بود اجساد قابل تشخیص نیستند.

معاون وزیر کشور: اجساد قربانیان سانحه اتوبوس در عراق قابل تشخیص نیستند / اجساد متعلق به ایرانی‌ها برای تشخیص هویت به کشور منتقل می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.

سید مجید میراحمدی گفت: این حادثه به دنبال تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک ون که در حامل کپسول گاز بوده است رخ می‌دهد.

وی افزود: به دلیل اینکه شدت حادثه زیاد است و آتش سوزی شدیدی رخ داده بود اجساد قابل تشخیص نیستند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در خصوص انتقال اجساد به یران برای تشخیص هویت، بیان کرد: آن اجسادی که متعلق به ایرانی‌ها باشد برای تشخیص هویت به ایران منتقل می‌شوند.

میراحمدی در پایان گفت: باید آزمایش DNA از اجساد گرفته شود تا بتوان هویت آنان را مشخص کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: