کد خبر: ۹۳۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۲
دو مدافع سابق پرسپولیس که در لیست یحیی گل‌محمدی برای ادامه همکاری جایی نداشتند، در لیست کارلوس کی‌روش حضور دارند.

2 بازیکن مازاد یحیی در لیست کی‌روش!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، از دقایقی قبل لیست جدید تیم ملی از بازیکنان داخلی اعلام شد که نام مهدی شیری مدافع راست فولاد خوزستان در آن به چشم می‌خورد.

این بازیکن در خرداد ماه با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. قرارداد این بازیکن در مرداد به مدت 2 فصل تمدید شد، اما او نتوانست انتظارات را برآورده کند و در بازی سوپرجام برابر تیم فولاد از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم پرسپولیس را 10 نفره کند. با این اوصاف او در 19 بهمن 1400 در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفت.

مدافع سابق پرسپولیس بعد از حضور در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی راهی فولاد شد. او در جمع شاگردان نکونام چهره متفاوتی از خود نشان داد و با تشخیص کادرفنی تیم ملی در جمع ملی پوشان قرار گرفت.

البته شیری نباید فراموش کند که رقبای سختی در تیم ملی دارد و برای حفظ جایگاهش باید سخت بجنگد و از اشتباهات گذشته که در فینال لیگ قهرمانان آسیا و سوپر جام انجام داد، درس عبرت بگیرد. رقابت با صالح حردانی، رامین رضاییان از میان بازیکنان داخلی کار آسانی محسوب نمی‌شود. به ویژه که مربی پرتغالی در گذشته هم نشان داده به سبک بازی رضاییان اعتقاد خاصی دارد.

به هر حال او بعد از رامین رضاییان دومین بازیکن مازاد یحیی گل محمدی است که در لیست سرمربی پرتغالی جای گرفته است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: