کد خبر: ۹۳۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۱۵
مدافع راست با تجربه بار دیگر به تیم ملی ایران دعوت شد.

 

بازگشت رامین رضاییان به تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رامین رضاییان، مدافع راست تیم سپاهان از سوی کی‌روش به اردوی تیم ملی برای بازی با سنگال و اروگوئه دعوت شد و بعد از مدت‌ها دوری از فهرست تیم ملی بار دیگر به فهرست برگشت.

رامین که از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش است و در جام جهانی و جام ملت‌ها از سوی او در فهرست نفرات حضور داشت، آخرین بار توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت شد ولی بعد از آن مدتی در زمان این سرمربی بلژیکی و البته از سوی اسکوچیچ به تیم دعوت نمی‌شد و با توجه به شرایط سنی که داشت به نظر می‌رسید کارش برای بازگشت به فهرست سخت باشد ولی با حضور دوباره کی‌روش روی نیمکت توانست در بین مدعوین قرار بگیرد.

رضاییان که مدتی در قطر شرایط نامناسبی داشت، در بازگشت به پرسپولیس هم با وجود عملکرد قابل قبول مغضوب یحیی گل محمدی قرار گرفت و در فهرست فروش گذاشته شد تا اینکه به سپاهان آمد و این روزها زیر نظر مورایس به ستاره تیمش بدل شده است و حالا دوباره یکی از ملی پوشان تیم محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: