کد خبر: ۹۳۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۱
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.

وزارت خارجه: اگر گزارش رسانه‌ها از تعامل نامناسب مقامات محلی آلبانی با اعضای سفارت ایران درست باشد، رفتاری مغایر با حقوق بین الملل صورت گرفته؛ مسئولیت آن بر عهده دولت تیراناستبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت امور خارجه در پی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: چنانچه مطالب عنوان شده به نقل از منابع رسانه ای مقرون به صحت باشد، رفتاری مغایر با حقوق بین الملل و کنوانسیون وین راجع به حقوق دیپلماتیک بوده و مسئولیت‌های ناشی از نقض آن بر عهده دولت تیرانا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: