کد خبر: ۹۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات پایان مسابقه این تیم مقابل پیکان واکنش نشان داد.

اکبرپور: درباره بازی استقلال مقابل پیکان هزارتا ایراد از ساپینتو می توان گرفت/ زود است بازیکنان را تخریب کنیمبه گزارش خبرداغ، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اعتراض هواداران نسبت به عملکرد بازیکنان در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم سر دادن شعار علیه بازیکن در این زمان از فصل کمی‌زود باشد. طرفداران باید از بازیکنان حمایت کنند چون ابتدای فصل است. الان زود است که بازیکن را تخریب کنیم.

وی درباره اینکه انتقاد پیشکسوتان برای ساپینتو اهمیت ندارد افزود: ما در این استقلال کارهای ترکیبی نمی‌بینیم! کار تیم استقلال شده پاس رو به عقب، چرخاندن توپ و این کارها که اصلاً شباهتی به سبک فوتبال استقلال ندارد. این‌ها به چه دردی میخورد؟ درباره بازی استقلال مقابل پیکان هزارتا ایراد از ساپینتو می توان گرفت.

اکبرپور ادامه داد: شاید آقای ساپینتو پولش را بگیرد و از ایران برود اما این ما هستیم که در این جامعه می‌مانیم و با طرفداران تیم مان را آرام کنیم.

مهاجم سابق استقلال درمورد اینکه مشکل اصلی تیم کجاست خاطرنشان کرد: در پای بازیکنان تیم استرس وجود دارد. وقتی دوربین روی آن‌ها می‌رود اگر به چهره‌ها دقت کنید می‌بینید که استرس خاصی در وجودشان است.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: