کد خبر: ۹۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۴
مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد برتری مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

آریاکیا: آلومینیوم را نمی‌بردیم تیم وارد حاشیه و بحران می‌شد/ این تیم در اراک یقه مدعیان را خواهد گرفت/ در پست دفاع راست راحت نیستمبه گزارش خبرداغ ، پوریا آریاکیا در گفتگو با  ایلنا در خصوص اولین برد تراکتور در هفته پنجم مقابل آلومینیوم اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم و نتیجه خوبی کسب کردیم و واقعاً به این سه امتیاز نیاز داشتیم. در هفته‌های قبل متاسفانه موفق نشدیم امتیازات خوبی جمع کنیم و اگر سه امتیاز این بازی را نمی‌گرفتیم تیم وارد فشار و حواشی می‌شد و فکر می‌کنم واقعاً به این برد نیاز داشتیم و برای همین برای کسب آن هم قسم شدیم و خدا را شکر به خواسته‌مان رسیدیم.

وی در مورد تقابل با آلومینیوم در اراک گفت: آلومینیوم واقعاً از تیم‌های خوب لیگ برتر است و در خانه شکست دادن این تیم کار واقعاً سختی است. شک نکنید امسال در اراک یقیه خیلی از تیم‌های مدعی را خواهند گرفت و روز گذشته هم عملکرد خوبی داشتند و حسابی ما را اذیت کردند و می‌توانم بگویم بعضاً خوش شانس هم بودیم که توانستیم دست پر از زمین خارج شویم. مثل بازی‌های قبلی که حق تیم ما برد بود ولی با بدشانسی نتیجه نگرفتیم، این بازی هم آلومینیوم عملکرد خوبی داشت و واقعاً کار سختی در شکست دادن این تیم داشتیم.

مدافع تراکتور در مورد تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: بازی مقابل تیم سابق همیشه سخت است. در ورزشگاهی که در آن بازی‌های زیادی انجام دادم و مقابل مربی و همبازیان سابقم و تماشاگرانی که همیشه به من لطف داشتند ولی فوتبال حرفه‌ای است و یک روز با پیراهن آلومینیوم جلوی تراکتور بازی می‌کردم و حالا برعکس شده و هدفی جز موفقیت تراکتور ندارم.

آریاکیا در رابطه با بازی در پست غیر تخصصی دفاع راست گفت: پست اصلی من دفاع چپ است و تا به حال دفاع راست بازی نکرده‌ بودم. فکر می‌کنم آقای بردیف هنوز به شناخت کافی از بازیکنانش نرسیده است که من را در پست غیر تخصصی بازی می‌دهد. من در پست اصلی خودم خیلی راحت‌تر هستم ولی تشخیص کادرفنی این بوده راست بازی کنم و احترام می‌گذارم. فکر کنم اگر در دفاع راست عادت کنم می‌توانم یک آچارفرانسه برای تراکتور باشم (می‌خندد)

وی در رابطه با تقابل هفته بعد با صنعت نفت هم توضیح داد: بازی سختی مقابل این تیم داریم و تلاش می‌کنیم در خانه و مقابل هوادارانمان به نتیجه برسیم و سه امتیاز شیرین آن بازی را هم کسب کنیم و فکر می‌کنم اگر نفت را هم شکست دهیم اوضاعمان در جدول بهتر خواهد شد و از آن فشار اولیه خارج خواهیم شد.

مدافع تراکتور در پایان در رابطه با اضافه شدن کاوه رضایی به تیم گفت: کاوه رضایی از بازیکنان لژیونر و ملی پوش است که تجربیات ارزنده‌ای دارد و حضورش در تراکتور هم به تیم و هم به سایر بازیکنان می‌تواند کمک کند، خصوصاً بازیکنان جوان می‌توانند کنار ایشان چیزهای زیادی یاد بگیرند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: