کد خبر: ۹۳۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۱۴۳
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز دوشنبه آمادگی کشورش را برای قرار دادن مقادیر بیشتری گاز در اختیار آلمان برای تولید برق اعلام کرد. مکرون همچنین با حمایت از طرح خرید مشترک گاز در اروپا، افزود که فرانسه و آلمان برای همکاری به منظور رویارویی با بحران انرژی ناشی از جنگ اوکراین، توافق کرده اند.

مکرون از آمادگی پاریس برای افزایش صادرات گاز به آلمان خبر دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز دوشنبه آمادگی کشورش را برای قرار دادن مقادیر بیشتری گاز در اختیار آلمان برای تولید برق اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز؛ مکرون همچنین با حمایت از طرح خرید مشترک گاز در اروپا، افزود که فرانسه و آلمان برای همکاری به منظور رویارویی با بحران انرژی ناشی از جنگ اوکراین، توافق کرده اند.

به گزارش خبرگزاری اینترفکس؛ کاخ کرملین اعلام کرد که عرضه کامل گاز روسیه به اروپا از طریق خط لوله نورد استریم یک تا هنگام لغو همه تحریم های غرب علیه مسکو در پی آغاز جنگ اوکراین، از سرگرفته نخواهد شد.

دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، تحریم های اتحادیه اروپا، انگلیس و کانادا علت اصلی ناتوانی روسیه برای صادرات کامل گاز از طریق این خط لوله اصلی دانست که گاز را از طریق سن پترزبورگ و دریای بالتیک به آلمان می رساند. مشکلات در انتقال گاز در پی اعمال تحریم های کشورهای غربی علیه کشور ما و چند شرکت ایجاد شده است.

برلین و اتحادیه اروپا دلیل گازپروم را در باره توقف عرضه گاز از طریق نورد استریم یک به علت بروز مشکلات فنی در تعمیر توربین های ساخت آلمان در کانادا، به چالش کشیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: