کد خبر: ۹۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۱
بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان که از در آستانه دیدار هفته دوم تیمش به دلیل مشکل انضباطی کنار گذاشته شد، هنوز وضعیت روشنی ندارد.

بازیکن مس رفسنجان در انتظار تصمیم ربیعی و کمیته انضباطی باشگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در روز 26 مرداد ماه سال جاری، مهرداد رضایی با اعلام رسمی باشگاه مس رفسنجان از لیست 18 نفره بازیکنان برای تقابل با گل‌گهر خط خورد. این در حالی بود که یک روز بعد نارنجی‌پوشان باید در دربی استان کرمان به میدان می‌رفتند.

علی حیدر رضایی سرپرست تیم فوتبال مس در آن زمان دلیل این موضوع را «بی‌انضباطی» بازیکن مذکور دانست. علت رسانه‌ای شدن این ماجرا «تکرار بی انضباطی» بازیکن مدنظر بیان شد.

بعد از آن قرار شد رضایی به صورت انفرادی تمرین کند و بعد از تشکیل کمیته انضباطی در خصوص وی تصمیم‌گیری شود.

در پیگیری این ماجرا علی علیزاده معاون باشگاه مس به ایلنا اعلام کرد «که کمیته انضباطی باشگاه مس در خصوص رضایی تشکیل شده اما رای وی هنوز صادر نشده است. او تحت نظارت باشگاه به تمریناتش ادامه می‌دهد. به هر حال او برای تیم در سالهای اخیر زحمت کشیده و این موضوع از دید ما پنهان نمانده است. دوست نداریم بازیکنی با خاطره بدی از تیم خارج شود. بازگشت او به تیم منوط به تصمیم آقای ربیعی است. انشاالله با ابراز ندامت مشکل او حل می‌شود»
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: