کد خبر: ۹۲۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۵
طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدکاظم صدیقی رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف این وزارتخانه منصوب شد.

وزیر ارشاد رئیس شورای امر به معروف وزارت ارشاد شد / صدیقی: مسئولان فرهنگی نظام افراد معتقدی هستند / دولت فعلی نقطه عطفی است؛ به دنبال خدمت به دین استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه توسط رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطاء شد.

طی حکمی از سوی حجت الاسلام  محمدکاظم صدیقی رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف این وزارتخانه منصوب شد.

در این نشست  محمدکاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دبیر و تعدادی از مسئولان این ستاد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین آن وزارتخانه، رئیس، جانشین و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احکام خود را دریافت کردند.

بر این اساس محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه و سیدمحمد هاشمی شیرازی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر در امور فرهنگی به عنوان جانشین و دبیر این شورا حکم خود را با امضای دبیر ستاد دریافت کردند.

غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این دیدار گفت: در حکومت اسلامی مهمترین دژی که خدا منظور کرده امر به معروف و نهی از منکر است.

محمدکاظم صدیقی افزود: این دو فریضه، محافظ تک تک احکام شریعت هستند و بالاترین معروف حفظ نظام و افزودن بر اقتدار نایب امام زمان (عج) و بدترین منکر تضعیف نظام است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی نظام افراد معتقدی هستند و حضورشان در سنگر خدمت، قبول فرماندهی یک جبهه است، گفت: دولت فعلی نقطه عطفی است؛ نه اینکه گلایه نداریم و توقعات برآورد شده ولی به دنبال خدمت به دین است و در تحقق منویات نایب امام زمان(عج)در حد تشخیص و امکاناتش سرسوزنی مضایقه نمی کند.

 صدیقی با اشاره به اینکه غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست، تصریح کرد: دشمن یک لحظه هم از تخریب اعتقادات و اشاعه فساد غافل نیست و اگر سنگرها را مستحکم نکنیم و به میدان نیاییم باختیم.

وی هدف از تشکیل این جلسه را همفکری مشترک و استفاده از امکانات طرفین برشمرد و افزود:در طراز این فریضتین هنوز قدم مهمی برداشته نشده ولی ظرفیت بسیار بالایی است و می شود تدارک مافات کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در تقابل با جریان غرب زده، برای ساخت فیلم های فاخری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کند.

وی تأکید کرد: دشمن قوی نیست ما ضعیف عمل می کنیم هیچ نترسید و با قوت پیش بروید.

اهتمام وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار بسیار سختی را آغاز کردیم و پیش رو داریم.

محمدمهدی اسماعیلی تصریح کرد: بهترین عناصر متخصص و انقلابی را در وزارتخانه بکار گرفته ایم و این کار بزرگ نیاز به همکارانی با عزم و جهاد انقلابی دارد.

وی بر اهتمام وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه های اصلی برنامه ها و اقدامات وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست مشترک، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالب جدی و کاری را بیان کرد و طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: