کد خبر: ۹۲۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۹
بازیکن تیم فوتبال ملوان معتقد است انگیزه هم تیمی‌هایش مقابل تیم‌های با نام بزرگتر، بیشتر است و مشابه بازی استقلال، گل‌گهر هم از بازی مقابل این تیم باید احساس خطر کند.

کاظمینی: داور ملوان را اذیت کرد/ مقابل استقلال کیفیت‌مان را نشان دادیمبه گزارش خبرداغ ، مسعود کاظمینی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل ملوان و ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: واقعاً مقابل ذوب‌آهن مستحق پیروزی بودیم. با توجه به نام ذوب‌آهن ما روی اسم این تیم بیشتر انتظار بازی دشوارتری داشتیم. با اینکه نیازمند برد بودیم و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند، نتوانستیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم. با این حال تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه چرا چند موقعیت خوب ملوان به سادگی در نیمه دوم از دست رفت، گفت: گاهی اوقات در فوتبال تیم‌ها موقعیت‌های خیلی سخت را به گل تبدیل می‌کند و گاهی موقعیت‌های خیلی آسان را تیم از دست می دهد. شاید در نیمه دوم بازی ذوب‌آهن چند موقعیت خوب را از دست دادیم. با توجه به شرایط مسابقه، میزان استرس بازیکنان و کیفیت چمن ورزشگاه قایقران کمی طبیعی بود که چند موقعیت از دست بدهیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره اینکه چرا مازیار زارع و هواداران ملوان به قضاوت علی بای انتقاد زیادی داشتند، تصریح کرد: هیچ وقت تمایل ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما در این بازی بابت عملکرد داور اذیت شدیم. بهتر است که کارشناسان داوری در این باره اظهار نظر کنند.

کاظمینی درباره تقابل با گل گهر در هفته پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: امسال در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. گل‌گهر هم نشان داده کیفیت بالایی دارد و بازیکنان توانمندی برخوردار است. ما مقابل استقلال کیفیت خودمان را نشان دادیم. مطمئن باشید مقابل گل گهر که هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و انگیزه بازیکنان تیم مقابل تیم‌های با نام و آوازه بیشتر بالاتر است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: