کد خبر: ۹۲۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۳۳۶
شکایت ایران در مورد رای صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش، رد شده است و محرومیت چهار سال ایران تا پایان شهریورماه سال 1402 ادامه خواهد داشت.

رأی نهایی پرونده جودو صادر شد؛ تأیید محرومیت ایران تا شهریور ۱۴۰۲ از سوی CASبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: دادگاه حکمیت ورزش پس از هشت بار تعویق در صدور رای پرونده جودو، سرانجام محرومیت ۴ ساله جودو ایران ا حضور در میادین بین‌المللی را تایید کرد.

دادگاه حکمیت ورزش امروز (پنج شنبه - 10 شهریور ماه) با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودو کشورمان، رای نهایی خود را اعلام کرد.

در متن ایمیل جدیدی که به فدراسیون جودو ایران از سوی دادگاه حکمیت ورزش ارسال شده، آمده است: 

شکایت ایران در مورد رای صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش، رد شده است و محرومیت چهار سال ایران تا پایان شهریورماه سال 1402 ادامه خواهد داشت.

به دنبال محکومیت چهار ساله جودو ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته، فدراسیون جودو به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرد و پس از برگزاری جلسه آذرماه 1400، هشت بار صدور رای پرونده ایران به تاخیر افتاد و سرانجام امروز رای فدراسیون جهانی از سوی CAS تایید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: