کد خبر: ۹۲۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت هویت ملی و اسلامی نسل جوانان از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش: امسال ۷۷.۵ درصد رتبه های برتر کنکور از مدارس دولتی بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال دانش آموزان کشور بیست مدال المپیادهای علمی جهان در رشته‌های مختلف را کسب کردند و بر خلاف شایعات،امسال ۷۷.۵ درصد رتبه های برتر کنکور از مدارس دولتی بودند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح مجتمع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تربیتی بوتراب شهرستان خوی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: در فرآیند احداث آموزشگاه ها، توجه به امکان تحقق ساحتهای شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروریست.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بر لزوم اهمیت به هویت اسلامی ملی دان آموزان تاکید کرد و افزود: تقویت هویت ملی و اسلامی نسل جوانان از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است.

نوری با اشاره به پروژه‌های عمرانی وزارت گفت:رویکرد دولت مردمی سازی امور است و حضور فعال خیرین مدرسه ساز در کنار دولت بهترین نمود این مهم است.

وی تصریح کرد:امسال دانش آموزان کشور بیست مدال المپیاد های علمی جهان در رشته های مختلف را کسب کردند و بر خلاف شایعات، امسال ۷۷.۵ درصد رتبه های برتر کنکور از مدارس دولتی بودند.

نوری با اشاره به وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش افزود:۱۲۵ هزار نفر نیروی انسانی پیش از سال ۹۲ تعیین تکلیف شدند و مجوز جذب ۱۳۰۰ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کشور اخذ شده است که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر از بین دکترمعلمان پذیرش خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سردار
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
0
یعنی این دیگه آخر بیسوادی و بیشرمی و حماقت هستش و خیال کرده چون خودش احمق هست الباقی هم مثل خودش هستن!!!! از بین رشته های کنکنور و 10 نفر برتر هر رشته فقط یکنفر از مدارس دولتی بود!!!!!
حالا ببینید در مابقی رتبه ها یعنی از 20 تا 1000 چند نفر میتونن از مدارس دولتی باشن!!!
به پیر به پیغمبر من خودم معلمم با 24سال سابقه،آ.پ مدارس علامه حلی(تیزهوشان) و نمونه و غیر دولتی رو برایمقاصدی جدا کرده و مدارس دولتی رو به امان کی ول کرده خدا میدونه!!!!! باور کنید بچه هایی که مدارس دولتی تحصیل میکنن به هیچ،هیچ واقعا هیچ امکاناتی دسترسی ندارن،معلمین هم هرچه تلاش بکنن فقطد بشکل تئوری و نظری فقط درس کلاس درس است]نه آزمایشگاه درست و حسابی نه کارگاه خوبی و....چندین بار همکاران عزیز در جلسات شواری مدرسه به والدین اعلام کردند که خارج از مدرسه به بچه هاتون برسید اگه واقعا میخواهید بجایی برسن!!!!متءسفانه نداشتن امکان مالی خیلی از خانوادهها باعث شده بچه ها نتوانند به مدارس خاص بروند!!پس در همین دولتیهای فراموش شده در حال گذران عمر هستند!!!
یکروز سر کلاس داشتم درس میدادم یکی از بچه ها با جدیت گفت آقا بی خیال بگذار تو حال خودمون باشیم!! گفتم یعنی چی؟؟؟ آقا دکتر و مهندسا و وکیلا و..رو از ما جدا کردند دیگه چکار ما دارید؟؟!!! البته این نمیتونه حرف خود این دانش آموز باشه اما یک واقعیت بسیار تلخ و کشنده رو بزبون آورد!!!!
به هرحال عزیزان اگه میخواهید بچه ها تون در آینده موفق باشند فقط استعداد کافی نیست؛حواستون بهشون باشه،آ.پ مدارس دولتی رو صرفا جهت رفع مشکل خانوادههایی که از نظر مالی در مذیقه هستند،سرپا نگه داشته است،باور کنید.
بیشرفی که شاخ و دم نمیخواد،یه مرد پیدا نشد بگه بجای اینهمه هزینه بگذارید کما فی السابق همه بچه ها کنار هم باشن،اینطور همه ویژگیهای شخصیتی با هم رشد میکنه،خدایی نگاهی به گذشته داشته باشید ببینید علم و سواد و اخلاق نسل قبلی بهتر بود یا الان!!!!!!!!!!!!! نمیدونم،صلاح کار خویش خسروان دانند،بنده خواستم بگم وزیر یه موجود دوزاری و کذاب است، واینکه مشاهدات میدانی خود رو بزبان آوردم.خداوند نوجوانان و جوانان ایران رو روز به روز قدرتمندتر کند، تا بجایی برسن که غرب و شرق حسرت مردمان ایران زمین رو داشته باشن.خدایا واقعیش کن.دمت گرم.تفکر.تفکر.تفکر.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: