کد خبر: ۹۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان به مصاف هلند رفت و علیرغم شکست، نکاتی وجود داشت که باید توسط کارد فنی بررسی شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی والیبال ایران امشب در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مقابل هلند قرار گرفت تا صدرنشین گروه F مشخص شود.
ملی پوشان نتیجه این بازی را ۳ بر ۱ واگذار کردند تا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کنند.

تیم ملی والیبال ایران امشب دچار ناهماهنگی و هیجان بود وج ددای همه این‌ها در ست سوم مسابقه محمد طاهر وادی یک پاس بسیار بد را برای علی اصغر مجرد ارسال کرد که به کسب امتیاز برای هلند منجر شد.

بلافاصله بعد از این پاس وادی، بهروز عطایی تصمیم گرفت این بازیکن را تعویض کند و جای او جواد کریمی را به زمین مسابقه بفرستد. هنگام خروج وادی از زمین عطایی نکته ای را به او متذکر شد که در کمال ناباوری این موضوع با واکنش تند پاسور تیم ملی همراه شد و او به شکل عجیبی پاسخ سرمربی تیم ملی را داد. عطایی هم از واکنش وادی عصبانی شده بود و برای چند ثانیه جر و بحث عجیبی بین این دو نفر شکل گرفت.

بنظر می‌رسد بازیکنان امشب از هر لحاظ دچار عصبانیت بودند و این عصبانیت ناشی از استرس بود، مسئله ای که باید توسط کادرفنی تا بازی مرحله بعد به درستی برطرف شود.

 

 

 

درگیری پاسور تیم ملی با بهروز عطایی/ عکس

درگیری پاسور تیم ملی با بهروز عطایی/ عکس

 

ب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: