کد خبر: ۹۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۴۳۸
در دیدار هفته چهارم لیگ برتر، تیمهای پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۰۰ روز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید تا پرسپولیس صدر نشین لیگ برتر در پایان هفته چهارم شود.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته چهارم؛ سپاهان صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد / استقلال به جایگاه چهارم سقوط کردبه گزارش خبرداغ ، در دیدار هفته چهارم لیگ برتر، تیمهای پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۰۰ روز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید تا پرسپولیس صدر نشین لیگ برتر در پایان هفته چهارم شود.

دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان هم در هفته چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید.

سپاهان با این شکست خانگی 7 امتیازی ماند تا در رده سوم جدول قرار بگیرد. فولاد نیز با دشت سه امتیاز از فولادشهر 8 امتیازی شد و خودش را به رده دوم جدول رساند.

استقلال نیز با 7 امتیاز به رده چهارم جدول لیگ سقوط کرد.

نتایج کامل هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پیکان تهران صفر - نساجی مازندران صفر
ملوان بندر انزلی یک - ذوب‌آهن اصفهان یک
مس کرمان 2 - گل‌گهر سیرجان 2
نفت مسجدسلیمان صفر - استقلال صفر
تراکتور تبریز صفر - هوادار تهران صفر
پرسپولیس 2 - صنعت نفت آبادان صفر
سپاهان صفر - فولاد خوزستان یک
مس رفسنجان صفر - آلومینیوم اراک صفر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: