کد خبر: ۹۲۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند و پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

خوش‌قدم بودن زنان برای پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، تیم‌ فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نکته جالب توجه این دیدار حضور پر تعداد بانوان پرسپولیس در ورزشگاه بود، چیزی که به ورزشگاه حال و هوای خاصی داده بود.

یاران پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا بودند.

احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان، حسین پورامینی، امید خالدی، میثم تهی دست، حسین ساکی ، شیردین بابایف، سینا مریدی، امیرحسین فرهادی ترکیب صنعت نفت آبادان برای این بازی بود.

امیر سامان سلطانی داور اصلی دیدار و مهدی عالیقدر و هادی طوسی تیم کمکی او بودند.

در دقیقه ۱۸ بازی پس از روی زمین افتادن سینا مریدی بازیکنان پرسپولیس توپ را بیرون نزدند و پس از اینکه ارسال سعید صادقی بیرون رفت، احسان مرادیان با مهدی ترابی دچار درگیری لفظی شد.

دقیقه ۲۶ بازی روی حرکت خوب پرسپولیسی ها و پاس یورگن لوکادیا به امید عالیشاه ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه مرادیان راهی اوت شد.

این بازی تا پایان نیمه اول کارت زردی نداشت و مهم ترین اتفاقش گل برای پرسپولیس توسط مهاجم هلندی این تیم، لوکادیا بود.

در دقیقه ۲۷ بازی توپ از سمت توسط علی نعمتی برای لوکادیا ارسال شد و او با یک چرخش و ضربه دقیق گل اول بازی را برای پرسپولیس زد.

لوکادیا پس از به ثمر رساندن اولیم گل خود برای پرسپولیس به سمت بانوان حاضر در سالن رفت و خوشحالی خود را با آن‌ها تقسیم کرد.

خوش‌قدم بودن زنان برای پرسپولیس

عباس بوعذار در دقیقه ۳۹ بازی پس از ورود به زمین از پشت محوطه جریمه نفت آبادان به توپ ضربه زد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ در ریباند ضربه ایستگاهی بازیکنان نفت، پاس میثم تهیدست به محمد طیبی رسید اما ضربه مدافع پیش تاخته آبادانی‌ها از کنار دروازه بیرون عبور کرد.

آخرین موقعیت نیمه اول هم دقیقه ۴۴ بود که، اشتباه مهلک ولسیانی در دفع توپ سبب شد عباس بوعذار در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما پس از دفع تماشایی ضربه این بازیکن، امیرحسین فرهادی در مقابل دروازه توپ را به آسمان زد.

نیمه اول بازی دو دقیقه وقت تلف شده داشت و بازیکنان بعد از آن راهی رختکن شدند.

در دقیقه ۸۰ بازی پرسپولیس با ضربه دانیال اسماعیل فر به گل دوم رسید تا این تیم با زدن دو گل و کسب سه امتیاز از این بازی در جایگاه بهتری بایستد.

در دقیقه ۸۸ بازی یک تعویض برایی پرسپولیس انجام شد و عالیشاه جای خود را به عبدی داد.

در دقیقه ۸۹ هم سعید صادقی برای برای پرسپولیس به زمین آمد.

نیمه دوم بازی ۴ دقیقه وقت اضافه داشت.

می‌توان گفت این بهترین نمایش پرسپولیس در چهار هفته لیگ برتر بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: