کد خبر: ۹۲۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۶
رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه گروه‌های انحرافی نیز در اربعین حضور دارند، تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند تا در دام این گروه‌ها گرفتار نشوند.
مبلغان و زائران به مسائل داخلی عراق ورود نکنند/اعزام 5 هزار مبلغ دینی به مواکب اربعینبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس:رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین با تاکید بر اینکه عراق یک حکومت مستقل است، گفت: همه مردم و گروه‌های عراقی برای ما قابل احترام هستند و مسائل سیاسی نباید به اربعین وارد شود و مبلغان و زائران ایرانی هم نباید به مسائل داخلی عراق ورود کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی ظهر امروز در همایش مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به موکب‌های اربعین حسینی که در سالن همایش‌های امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه اربعین به یک حرکت بزرگ فرهنگی تبدیل شده است، اظهار کرد: حماسه اربعین بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.
 
وی با بیان اینکه اربعین با فراگیری همه ادیان و نژادها تهدید اختلافات نژادی و ادیانی را کم رنگ کرده است، عنوان کرد: هر چند در روزهای گذشته با اتفاقات عراق نگرانی‌هایی در مورد اربعین به وجود آمد اما عراقی‌ها با رهبری علما حواشی را از بین برده و زمینه را برای اربعین فراهم ساختند. 
 
 
 
رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه گروه‌های انحرافی نیز در اربعین حضور دارند، تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند تا در دام این گروه‌ها گرفتار نشوند.
 
وی با تاکید بر اینکه عراق یک حکومت مستقل است و مسائل سیاسی خاص خود را دارد، گفت: همه مردم و گروه‌های عراقی برای ما قابل احترام هستند و مسائل سیاسی نباید به اربعین وارد شود.
 
احمدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که از تصویر ایشان در اربعین استفاده نشود، گفت: پنج هزار مبلغ از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به اربعین عزام می‌شوند؛ هر چند معتقدیم باید از فرصت اربعین استفاده کنیم‌ و پیوندهای عاطفی میان مردم و امام زمان(عج) را تقویت کنیم اما عراق شرایط خاصی دارد و نمی‌توانیم در موضوع مهدویت با ادبیات ایرانی وارد شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: