کد خبر: ۹۲۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۶
سرمربی تراکتور در مورد تقابل تیمش با هوادار صحبت کرد.

بردیف: برای موفق شدن به زمان بیشتری نیاز دارم/ همچنان به دنبال مهاجم هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قربان بردیف در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برای هوادار تهران اظهار داشت: من بازی راحتی ندیدم و همه بازی ها پرفشار هستند و بازی فردا هم به این شکل خواهد بود. تیم حریف تاکتیک خوبی دارد و سعی می کنیم توپ و میدان را مقابل آنها کنترل کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی گفت: یرونده جذب بازیکن در تیم تراکتور بسته نشده است و هنوز به دنبال یک مهاجم خوب هستیم و تلاش می کنیم یک مهاجم را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم تراکتور افزود: تلاش می کنیم تیمی را درست کنیم که به رده های بالای جدول صعود کنیم، کسب یک امتیاز آمار خوبی نیست و خودم هم این موضوع را قبول دارم.

بردیف گفت: تلاش می کنیم همانند نیمه دوم بازی های از ابتدا خوب شروع کنیم و هواداران را خوشحال کنیم اما بعضی وقت ها اشتباهات بازیکنان موجب می شود نتیجه مد نظر کسب نکنیم.

وی گفت: من در مقابل سوالی گفته بودم من 5 هفته نیاز دارم تا تیم ایده آلی را تشکیل دهیم، اما فوتبال مکانیسم خاص خود را دارد و نمی توان برای کسب موفقیت زمان تعیین کرد و من به زمان بیشتری نیاز دارم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: