کد خبر: ۹۲۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۳
نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضاهای حاشیه‌ای شهر، جلو آمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها را درپی دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری : نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضاهای حاشیه‌ای شهر، جلو آمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها را درپی دارد.

 

گرگ‌ها هم به نزدیکی پایتخت رسیدند!

به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند. 

از سوی دیگر به همه اینها باید تغییرات مخرب زیست‌محیطی و برهم خوردن شرایط سکونتگاهی حیوانات و همچنین شیوع برخی از بیماری‌ها را هم اضافه کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: